Одделението за грижа на корисници го организира информирањето на корисниците на јавни електронски комуникациски услуги со цел истите да се запознаат со своите права како и со правата и обврските на операторите и давателите на јавни електронски комуникациски услуги.
- Propozon procedura për zgjidhjen e parashtresave të marra nga përdoruesit;
- Ја оранизира изработката на решенија по предлог добиен од нашиот инспекторат;
- Analizon kushtet e përgjithshme për qasjen në dhe përdorimin e shërbimeve publike të komunikimit elektronik nga aspekti i mbrojtjes së të drejtave të përdoruesve të cilat i shpallin operatorët ose ofruesit e shërbimeve publike të komunikimeve elektronike dhe, nëse është e nevojshme, propozon ndryshimin e tyre.
- Organizon dhe koordinon procedurën për miratimin e marrëveshjeve standarde të parapagesës.
- Koordinon njoftimin ose informimin e përdoruesve përfundimtarë përmes qendrës së kontaktit të AKE-së përmes numrit 190 për të gjitha çështjet brenda kompetencës së AKE-së.
- Mbikëqyr dhe zbaton legjislacionin në lidhje me mbrojtjen e të drejtave të përdoruesve.
- Organizon takime, njoftime, prezantime me organizatat e konsumatorëve dhe Avokatin e Popullit në lidhje me mbrojtjen e të drejtave të konsumatorëve.
- Përgatit letra korrespodence dhe informacione për organet shtetërore, organizatat dhe konsumatorët dhe Avokatin e Popullit në lidhje me mbrojtjen dhe të drejtat e përdoruesve
- Përgatit informacione të cilat shpallen në faqen e internetit të AKE-së që kanë të bëjnë me të drejtat e përdoruesve dhe të drejtat dhe detyrimet e operatorëve dhe ofruesve të shërbimeve të komunikimit elektronik.
- • Përgatit analiza dhe mban të dhëna statistikore për zgjidhjen e parashtresave, si dhe për pyetjet që bëhen përmes qendrës së kontaktit të AKE-së. Kryen plotësisht detyrat e punës me cilësi, duke respektuar afatet e dhëna për zgjidhjen e parashtresave të përdoruesve dhe informimin me përgjegjësi dhe në kohë të përdoruesve.